سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

آخرین اطلا عات از MAX PAYNE3



پس از 2 سال بی خبری محض از پلیس رنج کشیده و دوست داشتنی دایره مبارزه با مواد مخدر نیویورک ، بالاخره مکس پین از زیر نقاب مخفی کاری راک استار بیرون آمد و در شماره جدید مجله EDGE اولین اطلاعات از این بازی به انتشار در آمد : 




اسکن های مجله ، مکس پینی با موهای خاکستری را نشان می دهند که کاملا متضاد با چهره ای است که برای اولین بار از او در 2 سال پیش و زمان معرفی بازی دیده بودیم ( سر طاس ، هیکل فربه ، ریش نتراشیده ) بر خلاف ظاهر تغییر پیدا کرده ی مکس ، او از درون همچنان درگیر مشکلات روحی و رنج گذشته ی تاریکش است .


کاور گرفتن که به یکی از المان های اصلی بازی های روز تبدیل شده ، در این بازی هم حضور دارد . با فشار دادن تریگر راست مکس به پشت نزدیکترین آبجکت پناه می برد و در این حالت می توانید با تریگر چپ به دشمنان شلیک کنید . اکشن بازی بسیار سینمایی تر و خشن تر از بازی های قبلی است . راک استار قول محیطی کاملا تخریب پذیر را داده است .


قابلیت بولت تایم ( آهسته کردن زمان ) که شاید محبوب ترین ویژگی گیم پلی بازی های قبلی بود ، در این نسخه هم بازگشته و با از بین بردن دشمنان شارژ می شود .


در کنار بولت تایم ، کات سین ها و میان پرده های بازی هم به سبک دو شاهکار رمدی ، به حالت کمیک مانند به بازی بازگشنه اند با این تفاوت که این بار با موتور خود بازی رندر می شوند ( شبیه به چیزی که در بازی ها XIII و MGS: Peace Walker شاهد بودیم )


Rob Nelson کارگردان هنری بازی از خطی بودن گیم پلی بازی و تمرکز آن روی صحنه های از پیش تعیین شده (set-pieces) خبر داد : " گیمرها ، انتظار تجریه یه بازی بیش از پیش واقع گرایانه و سنمایی را دارند حتی اگر مکانیزم اصلی بازی هنوز همان تیراندازی باشد . هر چند این بازی خطی تر از قبل شده ولی مخاطبین آن در طول بازی پیوسته و به طُرُق مختلف شگفت زده و سرگرم خواهند شد . "


مکانیزم انتخاب اسلحه ها مثل Red Dead Redemption به صورت wheel-based است .


EDGE تجربه بازی را به تجربه ی Half-Life تشبیه کرده : " شم در طول بازی حس نمی کنید که یه قهرمانید . فقط ماموری هستید که راه خود را در دنیایی از خشونت و بی رحمی باز می کند . "


موتور فیزیک بازی که Euphoria نام دارد و در بازی های قبلی راک استار از جمله GTA IV و Red Dead Redemption از آن استفاده شده . Euphoria اجازه پرش های سینمایی ریل تایم را به مکس می دهد و با تشخیص نوع و محل فرود ، انیمیشن مناسبی را برای مکس در نظر می گیرد .جالب اینکه در هر مرحله و در یک قسمت خاص ، مکس یک پرش از پیش تعیین شده و سینماتیک را انجام خواهد داد .


بدون شک بزرگترین ویژگی اضافه شده به بازی ، بخش چند نفره است که هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده .


بازی 8 سال پس از وقایع شماره دوم رخ می دهد . مکس که کارش در پلیس نیویورک به پایان رسیده ، سر از سائوپائولوی برزیل در آورده و محافظ شخص قدرتمند و ثروتمندی به نام Rodrigo Branco شده است . به گفته راک استار داستان بازی چیزی بیش از محافظت مکس از رودریگو است و مسائل شخصی و گذشته ی مکس هسته اصلی داستان بازی را تشکیل می دهند . به گفته نلسون بازی مدام در حال جا به جا شدن بین زمان حال و گذشته است .


جیمز مک کافرتی ( James McCafferty ) بار دیگر برای صداپیشگی مکس بازگشته و این بار تمامی حرکاتش به کمک تکنولوژی موشن کپچر به بازی منتقل می شود .


چهار شعبه ی ونکوور ، نیوانگلند ، تورنتو و لندنِ راک استار در پروژه ساخت بازی با یکدیگر همکاری دارند .




بازی در تاریخ نامعلومی برای X360 - PS3 و PC عرضه خواهد شد .

dota 2 تاریخ انتشار

دوتا دو  در اواخر آذر ماه عرضه می شود



The Dishwasher: Dead Samurai نقد کامل

یکی از بازی های Arcade بسیار زیبایی که سال 2009 کمپانی Microsoft آن را روی شبکه Xbox Live عرضه کرد، بازی The Dishwasher: Dead Samurai بود که توسط استودیوی بازیسازی Ska Studios ساخته شد. پس از گذشت دو سال از ساخت آن بازی، شاهد عرضه نسخه دوم این عنوان هستیم. نسخه دوم این بازی از جمله عنوان هایی Arcade بود که Microsoft قصد عرضه آن ها را در سال 2011 داشت.

داستان


می توان گفت که Vampire Smile یکی از بهترین داستان ها را در بین سایر بازی های Arcade دارد. روند داستانی بازی بسیار مرموز آغاز می شود و همین روند اسرار آمیز باعث می شود که بازیکنان به ادامه بازی ترقیب شوند. این عنوان شما را در نقش خواهر شخصیت اصلی بازی در نسخه قبل قرار می دهد. او که یوکی (Yuki) نام دارد، در زندانی قرار دارد که فقط خطرناک ترین خلافکاران را در آن نگه می دارند، اما یوکی به دلیل حال و روز پریشانی که دارد، کابوس های بسیار وحشتناکی می بیند. در این کابوس ها، یوکی خود را در یک بیمارستان تجسم می کند. بیمارستانی که او نقش یک بیمار را در آن دارد، اما این بیمارستان شباهتی به مکان های عادی ندارد. نوشته هایی که با خون روی دیوارهای آن درج شده اند، باعث شده که آنجا بیشتر شبیه به یک کشتارگاه باشد. یوکی در این بیمارستان به تنهایی پرسه می زند، اما ناگهان به حالت عادی بازمی گردد و خود را در زندان می بیند، اما در زندان نیز همه چیز متفاوت شده است. یوکی افراد زیادی را در حین درگیری با کابوس خود، کشته و این موضوع باعث می شود که او بتواند راه فراری برای خودش پیدا کند، اما در این بین کابوس هایش او را رها نمی کنند. هر بار که این کابوس ها اتفاق می افتند، یوکی یا قدرت جدیدی به دست می آورد یا اتفاقات خونینی در اطراف او رخ می دهد. بازی در اوایل شما را میان دنیای واقعی و کابوس های یوکی سرگردان می کند و سپس مشخص می شود که این اتفاقات ریشه در گذشته یوکی و بردارش دارند. در این عنوان دو خط داستانی وجود دارد که هر کدام از آن ها به صورت جداگانه دنبال می شوند، اما در انتها ارتباط شدیدی به هم پیدا می کنند. خط داستانی دوم، مربوط به بردار یوکی است که در نسخه اول این بازی ها ماجراهای او را دنبال می کردیم. روند بیان داستان بازی به صورت کمیک طراحی شده است. کمیک های بسیار زیبایی که به خوبی با فضای بازی هماهنگ هستند و همان جو را به بازیکن انتقال می دهند. در کل می توان به این موضوع اشاره کرد که بازی ثبات داستانی بسیار خوبی دارد. در ابتدا، بازی با ایجاد سوالاهای مختلف، بازیکن را به ادامه بازی تشویق می کند و رفته رفته در صحنه هایی بسیار زیبا آن سوالات را پاسخ می دهد.

گرافیک


گرافیک بازی همانند نسخه اول است. تمام محیط های بازی به وسیله مداد و با دست طراحی شده اند. رنگ های سیاه و قرمز و هاله سیاه رنگی که در بازی وجود دارد، فضای این عنوان را بسیار تاریک، خشن و در نوع خود زیبا کرده است. زیبا از این نظر که طراحی ساده بازی باعث شده تا این عنوان بسیار عالی به نظر برسد. علاوه بر محیط ها، شخصیت های بازی هم با استفاده از همان هنر طراحی با مداد در بازی طراحی شده اند. در تمام محیط های بازی حال و هوای وحشت انگیز و خشنی دیده می شود. این موضوع در کنار داستان بازی، فضای منحصر به فردی را در این عنوان به وجود آورده است. تنوع رنگ زیادی در این بازی دیده نمی شود. عمده رنگ های بازی از سیاه و سفید و قرمز تشکیل شده اند و در قسمت های معدودی از بازی، برخی از المان ها دارای رنگ های دیگری هم هستند. طراحی کلی باعث شده که این عنوان شباهت زیادی به کتاب های کمیک پیدا کند. گرافیک بازی در نگاه کلی بسیار جذاب و جالب توجه است و در مقایسه با دیگر بازی های Arcade سبک منحصر به فردی دارد.

موسیقی/صداگذاری


برای موسیقی های بازی از قطعات Heavy Metal استفاده شده است. این نوع موسیقی حالت روان پریشی و خشونت بازی را به خوبی به نمایش درآورده است. همچنین بهترین موسیقی ای که می تواند با جو و فضای بازی هماهنگی خوبی ایجاد کند، همین سبک موسیقی است. استفاده خوبی از آهنگ های Heavy Metal در بازی صورت گرفته و این موضوع در کنار روند سریع و خونین بازی، هیجان بالایی را به بازیکنان می بخشد. افکت های صوتی بازی نیز خوب از کار درآمده اند. صدای برخورد سلاح شما با دشمنان به خوبی شنیده می شود و این موضوع هیجان بازی را در زدن ضربه های بیشتر افزایش داده است

گیم پلی


همانند نسخه گذشته با یک بازی اکشن بزن-برو روبرو خواهید بود. یکی از سبک هایی که در بازی های Arcade مورد استقبال بازیسازان و بازیکنان قرار گرفته است. این بازی یک اکشن نفس گیر را پیش روی شما قرار می دهد. در این عنوان می توانید از ضربه های ترکیبی و فنون مختلفی استفاده کنید که بسیار زیبا و جالب طراحی شده اند. سلاح های بسیار متنوعی در بازی قرار گرفته شده که استفاده از هر کدام آن ها باعث می شود نوع ضربه های بازی هم متفاوت باشد. خشونت این بازی دست کمی از عنوانی مانند God of War ندارد. دشمنان را می توانید با استفاده از فنون گوناگون به صورت های مختلف تکه تکه کنید و از بین ببرید. البته این اکشن سریع یکی از المان های خوب بازی نیز به حساب می آید، چرا که تمام هیجان بازی به وجود چنین صحنه هایی بستگی دارد. اکشن بازی نسبت به نسخه قبل به مراتب بهتر شده و دلیل آن هم وجود سلاح های متعدد، دشمنان مختلف و مبارزه با Bossهای منحصر به فردی است که در طول بازی به آن ها برخورد خواهید کرد. برای این بازی بخش Arcade هم در نظر گرفته شده که در آن بازیکنان می توانند مهارت های خود را برای از بین بردن دشمنان و Bossهای بازی ارتقاء دهند. این بخش دارای Leaderboard هم هست و بازیکنان می توانند با آماری که از خود بجا می گذارند، مقام های مختلفی را بدست بیاورند.