سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

Battlefield 3 | X360 Thread

جدیدترین نسخه ی شوتر نظامی محبوب Battlefield بالاخره در پاییز 2011 عرضه خواهد شد! بازی ای که به گفته ی DICE " بهترین نسخه ی Battlefield تا کنون " خواهد بود و می تواند آغازگر تحولی در دنیای بازی های FPS باشد.


Battlefield 3 برای رندر شدن از موتور گرافیکی قدرتمند Frostbite 2.0 استفاده خواهد کرد.از جمله توانایی های این موتور گرافیکی پشتیبانی از Deffered Lighting ، Real-Time Radiosity و Dynamic Shadowing خواهد بود.به مدد این موتور گرافیکی شاهد سیستم تخریب جدیدی با عنوان Destruction 3.0 خواهیم بود.این سیستم تخریب در واقع نسخه ی بهبود و وسعت یافته ی Destruction 2.0 در Bad Company می باشد که عملکرد فوق العاده ی آن را دیدیم و این بار نیز باید منتظر انفجارهای بزرگتر و زلزله های مهیبی باشیم که به طور بسیار طبیعی باعث تخریب ساختمان ها ، خیابان ها و اشیا در Battlefield 3 خواهد شد.در این نسخه کماکان مودهای تک نفره ، Co-op Campaign و چند نفره وجود خواهد داشت و به گفته ی سازندگان مود چند نفره ی بازی متأثر از نسخه ی موفق این سری یعنی Battlefield 2 می باشد.توانایی بازی کردن 64 نفر در یک مپ در نسخه ی PC نیز تأیید شده و باید منتظر بمانیم که آیا این امکان برای نسخه های کنسولی نیز تأیید می شود یا نه؟ 
در مورد بخش Single Player تنها اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده حاکی از آن است که شما در نقش سربازان نیروی دریایی آمریکا (US Marines) ظاهر خواهید شد و مأموریت هایی در سرتاسر دنیا بر عهده خواهید گرفت که پاریس،نیویورک،منطقه ی سلیمانیه در کردستان عراق و در کمال تعجب تهران! از جمله مکان هایی هستند که سازندگان تا کنون به آن اشاره کرده اند.به یک گروه از دشمنان با عنوان (PLR = People's Liberation and Resistance) نیز اشاره شده که گویا در مأموریت کردستان عراق با آنها در منطقه ای زلزله زده و در حال تخریب مبارزه خواهید کرد.
Battlefield 3 اولین بازی خواهد بود که از سیستم ANT شرکت EA استفاده خواهد کرد.EA از این سیستم برای خلق انیمیشن های بسیار طبیعی و واقع گرایانه در سری بازی های بزرگ خود مثل FIFA استفاده خواهد کرد.همچنین در بازی صداگذاری بسیار واقعی را خواهیم شنید و صدای برخورد تیر به اشیا و دشمنان بسته به زاویه و مسافت شلیک ، متفاوت خواهد بود.DICE مدت هاست در آزمایشات نظامی واقعی مشغول ضبط کردن این صداهاست.
به تازگی تریلری از Battlefield 3 منتشر شده است که به گفته ی سازندگان اولین تریلر Gameplay Footage این بازی محسوب می شود.این تریلر را می توانید از وب سایت رسمی بازی و یا اینجا مشاهده کنید.
Battlefield 3 در پاییز 2011 برای X360 ، PS3 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

ویرایش : یک سری عکس فک انداز از تریلر جدید!! 



    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد