سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

Bulletstorm | X360 Thread





سازنده ی بازی : People Can Fly | Epic Games

ناشر بازی : Electronic Arts

سبک بازی : Sci-Fi First Person Shooter

پلتفورم : PC | PS3 | XBox360

این بازی که توسط استودیوی People Can Fly معرفی شد،داستان دو شخصیت به نام های Grayson Hunt و Ishi Sato را روایت میکند که بنا به دلایلی که بعدا به آن خواهیم پرداخت در سیاره ای به نام Stygia که ساکنین آن را موجوداتی گوشتخوار و درنده تشکیل میدهند به دام افتاده و برای زنده ماندن با چنگ و دندان میجنگند.
در اینجا به بررسی این دو شخصیت می پردازیم:

Grayson Hunt: عضو گروهی از مزدوران فضایی به نام Dead Echo است که وظیفه ی حفاظت از یک سازمان بین سیاره ای را بر عهده دارد و در یکی از روزها به دلیل سرپیچی از فرمانده ی خود،به یکی از دور افتاده ترین سیاره ها تبعید میشود.پس از این ماجرا،هانت به یک دزد فضایی تبدیل میشود و در یکی از ولگردی های فضایی خود به فضاپیمای دوست و همکار سابقش برخورد میکند و موجب سقوط این دو به سیاره ی مذکور میشود.

Ishi Sato: از این شخصیت اطلاعات چندانی در دسترس نیست و همین قدر از او میدانیم که او دوست وهمکار قدیمی هانت بوده و در این ماجرا او را همراهی میکند،با این تفاوت که او یک انسان عادی نیست،بلکه موجودی نیمه انسان و نیمه روبات است و برای زنده ماندن به شارژ الکتریکی نیاز دارد. 


این بازی که قرار است در تاریخ 22 فوریه 2011 و در سبک FPS عرضه شود اندکی با FPS های دیگر تفاوت دارد.
در BS شما وظیفه دارید که با انواع سلاح ها و تجهیزات،دشمنان را به فجیع ترین صورت ممکن از بین ببرید و بر اساس خشونت و خلاقیتی که بکار برده اید امتیاز بگیرید.(در امضای اینجانب میتوانید نمونه ای از آنها را مشاهده کنید)
در این بازی برای از بین بردن دشمنان راه های بسیاری وجود دارد که انجام آن ها به خشونت،خلاقیت و مهارت شما بستگی دارد.

و در پایان خاطر نشان میسازم که از این پس تمامی مباحث مربوط به عنوان Bulletstorm نسخه XBOX 360 در این تاپیک قرار میگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد