سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

سیلور

با سلام امید وارم لذت ببرید

اطلاعاتی از دموی Call Of Juarez : The Cartel



آقای بلیزیک کراکویاک، مدیر جهانی برند تکلند، از انتشار یک دموی رایگان برای عنوان The Cartel خبر داد اما هنوز هیچ اطلاعی در مورد انتشار این دمو بعد یا قبل از منتشر شدن بازی کامل در دست ندارد.

او در مورد این که دموی بازی مورد نظر دارای چه بخش و یا چه مُدی است سخنی به زبان نیاورد ولی اظهار کرد که شاید این دمو یک دمویی از بخش Co-Op بازی باشد و یا حداقل مردم اینگونه انتظار داشته باشند.

در بخش Co-Op به جای این که دو یا چهار نفر به بازی بپردازند امکان بازی کردن بصورت سه نفره وجود دارد، آقای کراویاک در مورد این موضوع می گوید : "چرا همیشه باید بخش Co-Op یا دو نفره باشد یا چهار نفره؟ ما تصمیم گرفتیم بنا بر تعداد شخصیت های اصلی بازی که نقش بسیار مهمی در روند داستانی بازی دارند این قائده را کمی دستکاری کنیم و این بخش را سه نفره کنیم."

او ادامه داد : "شاید کسانی بگویند که چرا قابلیت دو و یا چهار نفره را در بازی قرار نمی دهند، حقیقت این است که ما می خواهیم در CoJ : The Cartel تا آن جا که اجازه داریم چیز های متفاوتی در بازی مان وارد کنیم، مگر نه ما در Dead Island سعی کردیم همان Co-Op چند نفره ای که همه انتظار دارند قرار بدهیم که بعدا در زمان انتشار Dead Island خود مشاهده خواهید کرد."

عنوان CoJ : The Cartel در همین تابستان امسال برای PS3،Xbox360 و PC منتشر خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد